Hovspår i mitt liv

Nu är det dax igen för ett nytt "Hovspår i mitt liv" inlägg tycker jag.:) var väldigt längesen sist nu men har inte riktigt haft någon att skriva om tycker jag men nu har jag grävt fram lite bilder på en mycket fin hingst som jag träffade hos Sofia, hingsten i frågan är svart, helt svart dock så har han ett vitt bakben men det är sånt man får ta, fin är han och hur snäll på tävling men hemma då var han inte jätte snäll alltid, tänkte visa för er den svarta hingsten FONDS.:D:D:D:D

vi börjar emd bilder:):) för det är roligt.



 




Fonds är en fantastisk häst och hur mysig som helst, speciellt på tävling där jag lärde känna honom som bäst.:):) han hoppar allt värkligen hemma hoppar han över hinderstöden och på tävling hoppar han bra men orkar inte alltid lyfta fullt ut på benen och hade ofta ett eller två ner inne på banan, men det syndes att han gjorde sitt bästa varje gång.

han är dock inte kvar hos Sofia längre då ägarna ville ha tillbaka honom för att han skulle värka inom aveln, så nu är han i Lettland på sitt stutteri och antagligen så har han fullt upp med att betäcka hela dagarna och för hoppningsvis få många finna avkommor som kanske kommer bli lika svara som sin pappa.:)



tävling munka ljungby


Fonds hoppar över hinderstöden hemma i varberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback