en helt otroligt jättebra dag men ett leende som gick utanför ansiktet

dagen ahr bjudit på en massa roliga saker, först och främst så åkte jag och pappa til lValbo för att gå på IKEA, för jag ville se o mde hade ett par krokar där som jag avr sugen på att ha.:) men tyvärr så hade det inte det:(

För att hitta de där krokarna så kollade vi runt på sovavdelningen och där var de inte sne badrums avdelningen och där var de inte heller. Sen började jakten på en IKEA katallog och vi gick till kassorna, till ingången, till info pelaren och ingenstanns fanns det några katalloger, så vi gav up poch styrde bilen mot Gävle där jag tänkte spöka lite på vasa där jag gick gymnasiet medan pappa åkte till biltema och de där tråkiga butikerna för att ha lite grejor.:)

kom till vasa och då tänkte jag, jaja eleverna har väll inte fått sina passerkort än så de tär nog öppet til lestethuset, tji fick jag det var låst, så bulltade på dörren emn ingen kom tur för mig att det kom två esteter från den andra ingången så jag kunnde fråga om de kunnde öppna, och de var snälla och öppnade åt mig, så gick upp för trappan och stannade i dörren till bilden, såg anna carin där inne emn hon hade genomgång med treorna så jag ville inte störa, haha, tittar hon upp och ser lite fundersam ut innan hon ser vem det är som står i dörren.:) hon skinner upp som en sol och höjer ena armen och vinkar sen andra och ser ännu gladare ut:):):D:D:D:D

när hennes genomgång är klar så nästan springer hon för att krama mig:D:D:D:D så roligt att se henne igen, satt och pratade ett bra tag med henne och så var jag in i mörkrummet, mitt mörkrum som var sig likt in i minsta detalj.:D:D:D:D

Sen frågade jag Anna Carin om våra stora fotan var kvar från det år då jag gick där, oj det låter som det var jättelång tid sen jag gick på vasa men det är det inte tog studenten 2010 så det är ett och ett halvt år sen:) men endå:D:D hon trodde i alla fall att de hängde kvar vid aulan så jag frågade henne om jag fick ta ner min kobild och ta hem den:) och det fick jag så då fick jag även en annledning till att gå in i stora skolan också:D:D:D:D nu hänger mina kosssor på väggen på mitt rumm hemma i sevallbo:):):) och där ska den hänga:):):)

efter besöket på vasa så fick jag vänta på pappa ett tag för han var inte riktigt klar med allt han skulle göra.:) Sen åkte vi hem, och då när vi kom hem så dog jag i soffan under en filt och hade det bra framför TV precis som på de dagar jag bode hemma:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback