Ledig

Ledig idag och det var skönt att sova längre för en gångs skull.:D tänkte dock bara sova till halv nio nio men vaknade vid tio.:D:D så jag behövde nog den där sömnen tror jag:D Åt frukost och sen tog jag en biltur in till varberg, där tanken var att gå till varbergs fästning men jag gick till Gallerian i stället och kollade på klädder och konstigt nog så hittade jag lite klädder också och jag har pengar samtidigt, det kunde ju bara betyda en sak och det var att jag skulle handla lite.:D köpte tre linnen och en trekvartströja och lite till:D sen var det rätt mycket folk så jag tröttnade ganska snabbt så när jag betalat bestämde jag mig för att åka hemmåt igen, och när jag kom till en av alla rondeller så kom jag på att jag ville åka och kolla på havet så jag svängde mot Apelviken och så  kom jag fram till havet, hittade dock ingen parkering så jag åkte hemmåt igen. Åker ju förbi Coppforum på hemvägen så jag tog en sväng in där också, är nästan stamkund där nu.:):) köpte en vatenmilon och en vitlök och lite godis och så årets första magnumglass.:D:D sen löste jag in min Trisslott som jag fått av mamma på födelsedagen och jag vann på den jag tog ut igen, 50 kronor, blir nog en ny trisslott för den pengen också.:):)

När jag kom hem så pratade jag med Lina en bra lång stund och sne gick jag in och åt min vattenmilon och lite godis på det:D

Ikväll blir det sians inne hos Sofia, En asians är då det kommer en kvinna och läser våran framtid/liv jag vet inte riktigt men hon kan tydligen kalla in andar och sånt också lite läskigt men jag skriver ett eget inlägg om det senare:) får se jag kanske har hur många andar som helst runt mig.:):)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback