Kört bil

idag körde jag och pappa in till Gävle för att träna på stadstrafik, dock sov nog alla i gävle då vi var där, men fick i alla fall träna på att köra i stan.:D sen åkte vi till valbo och bestälde en säng åt mig, äntligen ska jag få en ny säng.:D:D:D och så köpte vi en Tv åt Farmor men de funkade inte så pappa fick åka tillbacka och lämna igen den .:(  Är även hundvakt åt Tindra och Boman ett tag framöver, då maria och börje for till USA på semester.:D så då frågade de om jag kunde ta handom hundara:D:D roligt roligt:D:D för övrigt har det regnat ordentligt här idag opch blåst har det också gjort, men imorgon hoppas jag på finnt väder så jag kan ta mig till Flisan och bobby:D:D nu saknar jag dem lite faktist:D:D





Kommentarer
Linn säger:

Ja visst är han!? :D

2010-09-26 | 00:14:16
Bloggadress: http://lixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback