Julafton

idag är det (som säkert alla redan vet) Julafton.:D:D och det har snöat nästan hela dagen,:):) 13.05 var det trolltyg i tomteskogen på TV och det kollade vi på, rolig lite film måste jag säga.:D sen blev det Kalle och hans vänner firar jul som jag (i alla fall) måste kolla på varje år.:):) Så fort det blev mörkt så gick jag, Matilda ochInger ut och tände tomtebloss.:D:D

Öppnade julklappar för en stund sän och jag är jätteglad för de jag fick.:D



Jag fick:

* Två olika 1000 bitars pussel
* En vete kudde
* Presentkort på Valboridsport, 300 kr
* 1500 kronor
* Ett liten brodyrtavla
* En badbomb


Fick även denna Klocka, den kan jag även ha då jag dyker då den är vattentätt. ( är ingen julklapp kan tillägas, det är min studentpresent från Inger och Jaak, då de inte kom på min student för de var på Galapagosöarna då.:D)


Årets Julgran med paket under.:)


Tomtebloss.:):)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback