salt

Insåg idag hur mycket jag ogillar salt!! Alltså inte salt man har i maten utan salt som man har på marken (vägsalt) det är hårt, klibbigt, svider på huden och det är bara jättejobbigt att arbeta med!! Och idag var just en sån dag då jag blev tilldelad uppgiften att ha ut salt på utebanan...när jag var klar var jag så trött på salt så ni anar inte hur trött jag var.
 
Men annars har det varit okej idag, solen har stekt idag igen så varmt har det varit:-) 
 
Bob och tom var lite morgonpigga idag.:-)
 
Longerade denna prins idag och han var så duktig:-) :-) :-) :-) :-)
 
Blev bjudna på grrillmiddag hos mads och maria idag också, super gott var det:-) :-) :-) :-) :-) grillad vattenmilon rekommenderas kan jag säga,  hur gott som helst:-) :-) :-) :-) :-) :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback