lite smått och gott

Ledig och hemma hos mor och far:-) så skönt att få komma ifrån lite och tja inte göra så mycket. Jag försöker plugga lastbil så mycket som möjligt men så kommer jag på att gråset måste klippas och sen ska ju tvätten tvättas också men fick till ganska mycket plugg igår och idag blir det mer:-) 
 
På söndag åker vi mot rottredam på tävling ska bli kul jim och ev D2 får jag med mig och det känns bra en tråkigt att weine får stanna hemma men helgen efter blir det NM i Norge och då blir det bara weine om jag förstått allt rätt. :-) 
Så kommande vecka kommer vara ganska död här och på weines blogg.  Så ni vet.:-) 
Åh vi har ju fått två föl till segersta familjen en hingst som kom för drygt två veckor sen och så ett sto som kom igår natt. Helt otroligt söta är de.:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
Söta hingsten. :-) :-) :-)
 
Och så tösen som äntligen ville se dagens ljus.:-) :-) :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback