Bra dag på jobbet och IKEA efter lunch

Idag så började dagen lite som igår, Mads började rida redan vid sju men idag så fick jimmy vara först ut, så fixade honom och innan frukost blev det fix med Candyman som Mads också skulle rida och båda var fina idag, Mads var i alla fall nöjd med dem:):) Sen hade han lektioner så för min del blev det lungt på hästfronten fram till elva då han skulle rida Mc Queen. När jag gjort henne så fixade jag lunch åt hela gänget och Annie som var ledig idag fixade äppelpaj åt oss:D:D:D så en riktig lyxlunch blev det för jag gjorde lasange som gick åt på ett naffs:):):)
 
Efter avslutad lunch var jag också ledig så då bestämde jag och Annie att vi skulle åka till IKEA :D:D vi fick ju lön igår så då kan man åka på såna äventyr:):):) och nog fick vi med oss en del finna saker hem, jag fick med mig förvaringslådor som jag ska gömma saker i och så lite andra finnuliga saker så som galgar:):):) vi köpte även en finfin hylla till toaleten våran, som passade super bra.:D:D
 
När vi kom hem från vårat äventyr så fixade vi förstås med anna nya saker i lägenheten, jag fixade med hyllan och anny fick städrus och började städa överallt.:D:D haha så fixade jag med gardiner i vardagsrummet också och det blev så mycket finnare än innan:D:D:D
 
Och så har ju senaste Ridsport kommit ut också och där är Mads med från det at than vann både GP och GP kür på Djursholm och gissa vem mer som är med, jo jag, :D:D hihi, kul tycker jag.:D:D:D
 
Vårat finna vardagsrum, med nya gardiner och tända ljus, lamkronan har vi inte haft så länge heller, ett riktigt herrgårdsrum har vi nu.:D:D Älskar att vi har högt i tak också.:D:D:D:D:D
 
Vår toalett med nya hyllan:D:D
 
Tidninge ridsport skrev om framgångarna på Djursholm, där Mads och Weine var bäst:D:D och jag fick också vara med på ett hörn av tidningen.:D:D:D Inte varje dag man är med i tidningen inte:):):)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback