SSS tävling och 22 år

Idag fortsatte tävlingarna i Sigtuna men idag fick bara jimmy och weine vara med.:) Jimmi gjorde en lyssande runda i Intermédiaire I och fick ihop hela 75% och tog hem segen med marginal.:D:D:D:D så lycklig över att få ta handom den hästen, han är helt otroligt vacker då han dansar fram på banan, han älskar värkligen att visa upp sig:D:D:D:D:D Weine var också duktig i GP specialen men inte så bra som han borde vara (enligt mig) han tyckte att det blev lite tråkigt och vill liva upp det hela genom att börja backa och sparka i piaffen så han fick bara ihop 60% men han fick mycket kärlek av mig endå.:)
  Är i övrigt mycket nöjd med dagen då jag blivit ett år äldre och att alla kom ihåg mig tillslut, haha var lite bitter på morgonen för att ingen i stallet sa något men så vid tio snåret så utbrister jenny i sång "ja må hon leva..." och så skrålalr hela gänge ti kör:D:D:D:D:D sen ramlade det in grattis lite här och var under dagen, och tillslut så kom det även ett grattis från Mads :D då Maria påminde honom, haha och då nöjde han sig inte med det utan började sjunga också.:):) Sen fick jag mer sång på både svenska, engelska ochb litauiska då vi satt på resturang i bålsta och åt middag.:):): så helt tokig blev ju inte dagen endå.:):)
 
Bild: 75% in Intermedier1 today! No need to say more... ❤
Bästa hästen och bästa bossen.:D:D:D
 
Bild: 75% i Int. 1 och ännu en seger för världens bästa Jimmy Choo SEQ, älskade häst!! <3
75% bästa jimmy, min bästa födelsedagspresent för dagen var jimmys resultat:D:D:D:D
 
Weine fick ridas fram i ridhus idag för det började snöa men de tio sista minutranr afick han vara uteomhus och tja inte så roligt att stå där och vänta då tyckte jag.
 
Bill och bull skötte sig idag på lastbilen, stod som ljus hela dagen.:D:D:D:D Weine är nu 15 år och har äntligen lärt sig hur mna ska vara då man åker på endags tävlingar.:):)
 
Det var allt för idag hoppas ni har haft en lika bra dgan som jag.:D:D:D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback