Promenad

Idag har det varit en suck och tråk dag.:) livet är tråkigt ibland och idag avr en sån dag, men några ljusglimptar har jag haft i alla fall tömkörde Fritz och kom typ tio meter sen frös han fast, stod och öste possetiva saker över honom men det hjälpte inte så Hampuz fick följa med endå, fast jag tänkte gå själv med Fritz, men det funkade ju inte, tråk åsnan.  Efter turen så puttsade jag grejerna och fixade lite och gick sen hem. Känns konstigt när Glampi är borta men åsnorna värkar redan glömt honom.
 
På eftermiddagen så gick jag en promenad med Tindra ner till sjön och det var mysigt har inte gått med henne på ett tag nu, när jag gick hem igen så hade äljjägarna kommit så de satt på pass efter vägen, tror de lyckades skjuta någon älg idag för pappa har inte kommit hem än.:) Roligt för dem:):) och bra för oss so mfår äta gott kött sen.:)
 
Älven var blå och fin i allla fall:D:D Så rogivande att sitta där ett tag.:):)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback