Isvindar

Idag, eller igentligen hela natten har det blåst som tussan här, och kalla vindar har det varit också. Men det hindrar inte mig från att rida Flisan. Så blev en bra tur idag på en timme ungefär. Hon skötte sig och det var roligt att prata med Grababrna bus i kulla också tyckte hon.:) sen var det ännu roligare att gå slalom bland granarna i skogen, öronen stod rakt fram hela tiden och hon klev på som om det var det absolut roligaste hon gjort på länge, så söt.:):)
blev lite miljöträning också då jag red till vattnet och där slog vågorna ganska mycket men hon var duktig och travade finnt längst kanten.:):) Duktig polle:) Får ju inte glöma att även jag fick lite sittsträning också, travade några streckor sittandes ner och det känns nu kan jag säga, men bra att träna sådan så man inte tappar ridningen helt, känner i alla fall att jag är mycket stadigare i sadeln nu än innan jag åkte till Varberg och jobbade, så det är roligt att man ahr utvecklas en aning:) sjönk heller inte ihop som en säck potatis i nersittningen idag (tror jag) känndes inte som det i alla fall, så får bära med mig den kännslan till imorgon när jag rider, om jag ska rida henne imorgon får se, ska ditt i alla fall och pyssla med dem:) kanske hittar på något annat motonons pogram åt henne imorgon får se hur pass mycket träningsvärk jag ahr först och främst:):)
 
Dagens runda, lite runt runt blev det.:):)man skulle också kunna säga att jag red i en åtta:)
 
Under hela turen blåste det ju förstås också, riktiga isvindar, så när Flisan matte bjöd in mig på varm choklad efter turen så blev jag glad, så gott:):):) precis vad man behöver efter en tur i blåsvädret.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback