åter en fin höstdag

Dagen började med en promenad med Fritz och Hampuz:) De skötte sig bra i alla fall Fritz han gick helt själv på hemvägen:):):) så duktig, Hampuz fick jag dra med mig, han ville inte alls idag.
 
Har även varit till Färnebofjärdens nationalpark idag också, ville ju se bäver men den är ju nattaktiv så det gick ju inte så bra, men fick se massor av spår efter bävern. Massor av träd so mde gnagit på. Sen så fick jag till min lycka se en Ekorre som jag han få någon bra bild på och så fick jag sällskap av en räv en bra bitt också, den dök upp på sidan av stigen och tycktes inte märka mig så jag följde efter den och den bara traskade vidare.:) roligt att få komma så nära ett vilt djur.:):):):) Dock så blev ju bilderna askassa på den då objektivet är super tunkt att hålla (japp jag skyller på objektivet, det är alltid objektivets fel om bilden blir dålig:P:)) Fick även se några paddor och några trollsländor.:):)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback