Trött

Gårdags kvällen/natt/tidig morgon, jag den var i alla fall rolig, var ju till Elsa på 25 årskalas.:) Det var roligt att alla följde med tycker jag,m jag tyckte också att det gick bra att köra trots att jag avr lite små trött fast det borde man väl också få vara klockan ett på natten.:) Körde efter Jim då vi åkte till Elsa som bor i Danderryd, och då hade jag alla tjejer med mig och Aivaras, han är rolig han, även fast han inte säger så mycket men tyckte att saaben var fin :)
På hemvägen blev det en ren tjejbil, och så fick vi med oss yttligare en tjej från kalaset, som bodde på väg hemåt så hon fickl åka med, Sen att vi (då vi lämnat av henne) hamnade i Solna och var p åväg till norrtälje innan vi kom på rätt väg hem mot Segersta, haha ojoj, var lite nervigt att köra så nära inpå Stockholm men det gick ju det också:):) kom hem 01:55 så blev bara fyra timmars sömn för oss tjejer, killarna fick bara tre då de kom hem efter oss. jag lovar jag körde lagligt hela vägen hem:):)
 
Idag har vi då varit mycket trötta allihopa så lite stämningen i stallet har väl igentligen inte varit super, men vi vet ju alla varför det var just så idag. Alla hästar har vilat idag så vi har haft mycket dö tid, kalara vi halv fyra men kom fårn stallet vid halv sju endå då Mads red Weine vid fyra, och då han var klar så skulle det packas för imorogn ska jag, Maria och Mads på Kyra träning, någonstans i stockholm:D weine är hästen som ska med och för stunden är jag ionte jettepepp på det men det blir säkert roligt och framför allt intressant tror jag.:):) det som är lite jobbigt är att vi måste börja en timme tidigare imorgon (halv sex) då vi sk aåka fårn Segersta vid halv sju. kommer bli tidiga kvällar ett tag framöver för min del.:):):)
 
skulle även ah åkt med Jon idag och hämtat hem en ettåring men det blev inte av, vilket både jag och Jon tyckte var ganska skönt.:P skulel fixa med Lastbilen i alla fall och då skulle mellanvägen settas in igen men den hade fasnat, så Jon gick för at thämta Mantas, (som var ledig idag) (lyckost) :) och när han avr borta typ fem minuter eller så så lutade jag mig mot stallvägen och somande till, så trött var jag, somnade på jobbet de tär int evarje dag man gör det.:)
 
Nu är det solsidan och sen väntar sängen, får i alla fall sova några fler timmar i natt.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback