tillbaka

Det var skönt att vara hemma, även om det blev en snabbis. Fick träffa mamma och pappa i alla fall och det är alltid roligt när man varit borta från dem en tid.:) När jag kom tillbaka till Segersta vid lunchtid igen idag så var El killen här och fixade med elen i vår lägenhet, jippi, äntligen har jag el i mitt rum.:D:D:D tog en sväng till stallet också då jag int eville vara ivägen när elektriken jobbade. Sen fick jag mig en lektion i unghästhantering ut av Mads när jag endå var där,vi har ju en ohanterbar 1 åring här som heter Prada, jättefin men som en vildhäst. Fast hon har blivit bätttre på de här dagarna tycker jag.:)
 
har snöat här också så det är vitt på marken, men det har ju nästan snöat över allt i natt som var så det är nog vitt på många ställen.:)
 
Prada 1 år och mer vild än tam.:):) Men söt är hon.:)
 
Och så Mc Queen försåt hon är så finn.:):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback