Ledig dag

idag är jag ledig, ganska tråkigt, då jag inte orkade åka från gården något, så antar att jag får skylla mig själv över att jag har haft tråkigt. Har pratat med syster Elinor idag också, blev nästan tre timmar:D:D:D supper roligt att prata med henne nu när det händer saker i mitt liv:):)
 
har även tagit lite bilder i lägenheten, kan skrytta med att jag bor i en herrgård. :D:D:D:D sen finns det ju en del detaljer som t. ex att det bara handlar om ett rum i en herrgård men jag bor i en herrgård.:D:D tog i alla fall bilder på lägenheten idag, inget på hästarna för det har varit så tråkigt väder här så hästarna får komma på bild någon annan dag.:):)
 
Mitt rum:)
fina och sköna sängen:D:D
Super fin stol i mitt rum:):)
Vardagsrummet:)
Fönstret i vardagsrummet:)
 
Kök har vi också och toa med badkar men köket är så rörigt fortfarande efter renoveringen så tog inga bilder på det och toan är tråkig och badrumet är det massa tvätt i så det passade inte att fota de utrymmerna nu.:) Bor med en av de andra stalltjejerna och så finns det ytligare ett sovrum som ingen bor i än. Det är i alla fall en fin lägenhet och älskar att det 'r högt i tacket:):)
 
Det var allt från mig idag, imorgon blir det ledig förmiddag och jobb på eftermiddagen:D:D ska bli najs att få sovmorgon en dag till.:D:D Sen blir det fullt ös en hel vecka igen inna ag blir ledig.:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback