duktig polle och en ny mobil

Idag har jag ridit Flisan, hon var en duktig polle idag:):) gjorde fina skänkelvikningar i både höger och vänster färdriktning och både i skritt och trav, och så kunde hon även öka och samla upp traven på ett bra sätt, och piloten som styrde kunde sitta ner relativt bra i traven också, om denne pilot får gå på kännslan hon fick:):)
 
Var ju sista turen på Flisan idag då jag åkter tillbaka till Segersta imorgon så då får Flisan vila från mig i en månad först och främst sen får vi se vad som händer.:)
 
Städade och badade saaben idag också så nu är den fin.:) och så har jag skaffat mig en nu mobil också.:):) Det blev en sony xperia tipo:):) nöjd är jag i alla fall.:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback