tisdag 24 januari

ledig även idag så passade på att åka till Ullared, blev förvånad när jag kom ditt för det var väldigt lite folk på parkeringen men tänkte inte mer på det sen efter en stund gick det upp för mig att det var ju den 24 idag och det är ju 25 alla får lön så det var ju därför det var lite folk.:):) men det var ju skönt för mig  i alla fall, gick runt där i min takt och hittade en super jacka som jag akn ha i stallet, super skön med en innertröja som man kunde ta bort och så är den både regn och vattentät vilket är perfekt här på västkusten.:D:D och det bästa av allt var att jag fick inviga den när jag kom hem redan.:) då jag ryckte in och hjälpte Lina för det kom kunder på två hästar så ställde upp och hjälpte henne med det.:) och jackan var utmärkt i dag inte för varm och inte för kall.:):) sen köpte jag även fyra filmer på ullared och ett par ridhanskar och så tändstickor.:):)

kollade p åtvå av filmerna då jag kommit in från at tha hjälpt Lina den första hete Tron och den handlade om något dataspel som människor kom in i och så blev det värklightetn, super knasigt men den var ganska bra.:) den andra hete Priste och handlade om mina favoriter vampyrerna, den var bra vampyrerna var äkliga slämmonster utan ögon och så var där präster som jagade och dödade dem  iett gigantiskt krig och när kriget tog slut så fanns det inte några vampyrer kvar...trodde människorna men ack så fel de hade och så fanns det en "männsklig" vampyr han såg ut som en människa alltså men var vampyr, självklart ond och super snygg med roliga repliker och så självklart ska han dö! blir så sur på det kan inte de onda få vinna någon gång?? jaja gillade den faktiskt.:):)

och så blev det matlagning idga igen, lasagne provade jag på att göra och eftersom den just blev klar så ska jag prova den och sen får vi se hur det går om jag överlever den eller inte.:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback