ledig

idag ahr jag avrit ledig började med att sova till tio för att sedan äta en frukost som var kanon god.:):) efter det så tog jag mig en promenad var ute i två timamr ungefär så när jag kom hem tog jag fram damsugaren och utrottade damråttorna under min säng och i övriga huset också för dne delen och så va jag så duktig och tog ut mattorna på vädring och torkade golvet också, kännde mig duktig, sen gick jag ut igen en sväng för att ta lite fina vinterbilder på hästarna och på konjak som gärna ville vara med idag.:):)

sen blev det en tur till Coop och nu har jag försökt handla så jag inte ska behöva åka mer denna vecka får se hur det går och så gick påsen sönder när jag skulle lyfta upp den vid kassan, PINSAMT!!! men jag kunde ta den i famnen så de gick ju bra endå.:) efter det blev det en god middag med fläskfilé och det blev super gott.:):)


Hej, jag är på lekhumör.:) vill du kasta pinne till mig?:):)

Pinnar är j udet godaste som finns.:)


finning där:):)

 
Konjak hoppar hinder i ridhuset.:) hon är precis lika duktig som hästarna om inte bättre.:):):)


Prinsessan:D:D


:D:D


AH. Zermie:):):):)


Middag.:):) Fläskfilé med pommes, salad och bea sås.:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback