hej hallå vinten

i natt så har kung vinter varit på besök över Sevalbo, fråsten låg som gnistrande diamanter på träden och marken då jag vaknade.:):) super finnt värkligen men inget märkvärdigt för att ta bild på, eftersom det inte är jättemycket snö här än men lite har vi fått.:):)

Fick mig en tur på Etta idag igen vilket var trevligt, men den slutade som igår med kalla fötter och frusen näsa.:) men sånt får man ta när man är envis och vill hjålla på med hästar på vinten.:):) och idag var det endå bara -4 grader då vi red, har ridit i betydligt kallare väder men börjar bli gamal nu så nu är man lite kinkig mot kyllan.:):)

efter friluftlivet så blev det en varm duch och sen drog jag och pappsen iväg till farmor i räser forden.:D:D och åt kakor och drack saft.:):)

Annars har det inte hänt något mer idag.:) men en bra dag har jag haft i alla fall och det är huvudsaken.:):)


En fin vinterbild från 2010:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback