två dagar i ett inlägg

igår blev det ingen blogg för mig, fasnade vid True blood sesong 4 tyvärr:D:D så spännande:):) men det hände inte så mycket igår, jobbade själv och så fick jag rida två pollar max redjag ut på och det var jätteläskigt med brevlådor tyckte han.:) och för er som inte viste det, brevlådor äter upp hästar, de har nämligen jätte stora huggtänder och mummsar i sig hästen på ett nafs och hälst anfaller de bakifrån eller från sidan.:P så tyckte max att det skulle vara i alla fall. Sen red jag PMS tanten Cezane också, hon var värkligen inte på humör igår. Blev även hundvakt på kvällen cpoh hela natten åt Vilma, hon sov på en filt i mitt rum hela långa natten:):)

idag då har det inte heller hänt så mycket, Richard har tagit hit sin hät Urri och imorse tog jag ut honom som med alla andra hästar, en timme senare visade det sig att han absolut inte fick vara ute så var bara att ta in honom igen och då hade han tappat en sko så det var bara ut och leta rätt på den, och tur som vi hade så hittade vi den också:):)

Sen red vi på eftermiddagen jag på Ufee och Anna på Cezane, vi red ut i skogen och som vanligt så var Cezane hur snäll som helst och jag fick bråkkussen, nej då, Ufee var jätteduktig, men de där krokodilerna i vattenpölen höll nästan på att äta upp henne, men vi tog oss över.:)

sen har det inte hänt mycket mer idag, resten av eftermiddagen kollade jag på...sesong 4 av true blood vilket jag ska fortsätta med efter kvällsfodringen:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback