mycket som hänt idag

idag har det hänt grejer, full rulle hela dagen och ända in på kvällen.:):) började dagen med att mocka stallet medan anna släppte ut pollarna:) vid tio så skulle det komma knuder på Chardonnay (Donna), och efter lunchen kom det kunder från norge på Adinus IV (Linus) och Deauville (Ville) de var mäst intresserade av linus vilket enligt mig var tråkigt eftersom han är min gullegris för tillfället.:):):) men men så är det i ett försäljningsstall, försöker att inte fästa mig vid djuren för mycket blir så jobbigt då de åker då.

sen kom de täven kunder på Ufee, och de gick bra med henne, hon hopapde bra och kunderna gillade henne och imorgon får vi veta om de köper henne annars om allt går som det ska med visa saker så kommer hon få följa med till odense i danamrk på onsdag.:):):)

sen blev jag kvar i stallet till sju, eftersom lina och henkan var där, har så svårt att slita mig från jobbet, skulle kunna gå och plocka i stallet med allt möjlingt hela kvällen och natten så det värklgien blir tipp topp, börjar få ordning på tävlings sakerna nu i alla fall, så de får vara ifred från vardagen.:):) så det är ju posetivt:):)

Imorgon ska jag jobba själv och hoppas det går bra:):)jo men det kommer det göra känner mig bara så trött nu, villbara sova och inte göra något, men det är väll för att det är höst, blåsigt och kalt och regnit. och i morse var det till och med frost på gräsmattan:(:( nu är hösten värkligen här, gillar ju hösten väldigt mycket för det blir så finnt med alla färger p åträden och så, dock så är träden fortfarande gröna och typ bruna i löven så några finna röda, gula och orange löv har inte kommit ännu, men de kanske kommer :):) kanske är jätte finnt då vi komme rhem från tävlingen om två veckor.:):) vem vet:):)

nu ska jag sova i alla fall god natt:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback