höstdag

idag ahr det varit en helt okej dag, det har hunnits med mycket och det är alltid roligt när det gör det.:):) hästarna har varit snälla och det är också ett plus, vad som har varit jobbigt är att jag tror jag börjar bli sjuk för ena stunden svättas jag och nästa fryser jag och så har jag ont lite överallt i kroppen och det är ingen bra, får hopaps på att jag får vara frisk tills vi komme rhem från holland, vi åke rp åsöndag morgon redan och blir borta i en vecka vad jag vet nu men det kan bli ändrig på det.:) det bästa med den resan  är att jag komme rfå träffa Karro igen och det ska bli toppen, kameran följer med förstås och massor av biler ska ajg försöka ta.:):)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback