sol och paket på posten igen

dagen ahr varit solig och bra, har jobbat själv idag och det har gått kanon tycker jag.:) har igentligen inte hänt så mycket idag mer än att Chin flyttade, snyft för det:( men han får det bra i strömstad tror jag:) han var lugn och fin att lasta så det känndes bra att säga hej då:)

Åt lunchen min ute vid stallet vid våran lila uteplats där tillsammans med Lina, mycket trevligt:) sen fick konjak vara med också på ett hörn:):)

På eftermiddagen så redsofia lite och sen så släppte jag Romeo i ridhuset och han sprang runt runt en bra stund:)

sen så kom det ett paket på posten också till mig igen:D:D det var från syster Elinor och det var fullt med godis i det:D:D gott gott:D:D

Och sen så fick alla hästarna gå utan täcken  ihagarna idag också mysigt:):)




Romeo i ridhuset:):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback