Saknad



Saknar Gymnasie tiden så mycket, kompisarna, lärarna, gemenskapen ja allt till och med skolmaten:):)  att tre år gick så fort, så fort att det bara kändes som två, studenten kom lixom efte ett år känndes det som.:) är värkligen nöjd med mitt val som jag gjorde i Nian då vi skulle välja gymnasium och jag var osäkerpå vad jag ville vad skullevara rätt lixom. Mit tval blev Estetiska bild och form och jag ändrar inte en sekund av det valet:):) rätt val gjorde jag värkligen och jag som igentligen inte gillar skolan fick de tre bästa åren i hela mitt liv en så länge vill säga:)

Här får ni njuta av en film från min gymnasie linje som jag gick Eftetiska bild och form:) Filme är gjord av min klasskompis Sofia Schyllner ,hon är värkligen hur duktig som hellst:):) Kan även säga att håll utkik efter henne i framtiden jag tror att hon komme rbli något stort inom filmvärlden.:) jag komme rhålla ögonen öppna efter henne i alla fall:):)

själv får jag väldigt många finna minnen av denna film och hon skildrar värkligen värksamheten som bedrivs på Estetiska linjen bild och form i Gävle:):)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback