Pay`n jump på Billdal

dagen har varit solig och ganska varm och förmiddagen gick åt till mockning coh inkörning av hö.:) sen så skulle fyra hästar göras klara för Pay`n jump på billdal, men det blev bara tre som gick in i lastbilen.

vi skulle lasta i denna årdning, Kalvados, Puaro, chin och längst ut Cezane. men som jag skrev det blev ju bara tre.

När vi skulle lasta på Kalvados så gick det inte speciellt bra måste jag säga, han vägrade och inget hjälpte,sen kom Emelie och då tillslut gick han in, men när vi skulle hämta nästa häst så blev han hel knäpp i lastmilen och försökte lägga sig ner och bara var hur jobbig som helst! så sofia bestämmde att han fick gå av igen och stanna hemma (enligt mig blev jag väldigt glad för det) :):) sen gick de andra tre på utan problem:) så packade vi in oss allihopa i lastbilen och åkte iväg, jag Sofia, Richard, Lina ochn Emelie:) hela bunten lixom:):) kom till Billdal vid lagom tid så vi han äta lite lunch och sen fick vi vänta en bra stund innan vi skulle göra i ordning hästarna så Emelie och jag satt utanför Lastbilen och väntade och små pratade lite:)

Sen gick starterna riktigt fort, Richard startade först på Chin och tyvärr rev han ett hinder men chin var jättefin endå:) sen så Red Sofia Cezane och kom runt banan utan prblem och sen red även Sofia Puaro också och det blev en fin runda det också han rev inte ett ända hinder:) Så vi åkte hem nöjda och glada:):)

Väl hema igen så gjorde vi klar hästarna och tog in dem i boxarna och gav dem mat sen så åkte jag och Emelie och handlade mat på Hajen:) Och när vi åkte där ifrån så Brända vi gummi kan ajg säga, och så var det några killar som stod vid räcket på parkeringshuset och kollade och sen när vi kom ner (vi stod p åtredje våningen) så Sladade vi iväg och då kolald ejag bak och då hänger nästan två av killarna över räcket och glodde efter oss:D:D såg så jäkkla roligt ut:) sen så höjde vi volymen på musiken och körde hem i full fart:):)

Nu ska vi fodra snart sen blir det hästhoppning på Eurosport:):)

 
richard på Vhin och Sofia på Cezane:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback