Mera kunder

Eftermiddagen blev mycket lugn och det var skönt tycker jag:) sofia red några hästar men hon gjorde iordning dem själv idag så jag kunde lugnt ta in hästarna från hagarna:) solen tittade också fram på eftermiddagen.:)

vid fyra så gick jag och Lina in till Sofia och kollade på Hästhoppning från Paris, tävlingen heter Grand Palais. och jäklar vilken arena de har där:) sa til lsofia att ditt får du se till att komma, för då följer jag gärna med:):)


så jäkla cool arena:) en till plats jag kan lägga till på listan på ställen jag vill åka till inna jag dör:)

Kom kunder mot kvällen också på Piraten:D och det är nog int eså långt borta att han kommer åka hem till dem senare i veckan.:):) vilket känns bra och sp värkar tjejen som prov Leo ska köpa honom han besiktas på tisdag:D:D så tre hästar mindre, men det dröjer nog inte länge inna de kommer tre nya:):)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback