jippi

idga blev det en tidig morgon för mig.:) lite jobbigt att gå upp från varma sängen ville hälst krypa ner under täcket igen och sova mera!:) men det gick ju förstås inte, skulle in till gävle för körkortsteori och körlektion sen ett möte på Arbetsförmedlingen.:) körde bil ända in till gävle idag med mamma brevid och det gick väldigt bra vågar jag nog skriva, hon skrek inte en ända gång, vilket jag tolkar som att det gick bra.:):):P sen så gick jag upp till söder för att sita med teori innan körlektionen och vet ni vad, jag klarade första fasen 64 rätt och det kändes skönt, fick ett stort leend i ansiktet då jag såg resultatet.:D:D så jag flög över nästa fas på datorprogramet och då fick jag 47 rätt bra början måste ha 63 rätt för att bli gordkänd, men det kändes bra att det blev 47 rätt endå.:)

Körlektionen gick bra, mia tjatade tjatade och tjatade om döda-vinkeln, högerregeln och lite annat småt toch gått och på det så tjatade hon lite till:):) men det börjar ta sig i alla fall.:D:D

Sen bar det av mot arbetsförmedlingen och det kära vänner är en plats där man kan få jobb om man har tur men oftast så får man inte det, känns det som.:):) det gick i alla fall också bra, fick lite info om praktikplatser.:)
Gick till Biblioteket efter mötet för att plugga lite på teorin men så gick ajg till den "farliga hyllan" med märkningen "Hästar", (haha) även fast jag ahr kollat p åden hyllan minst 1000 gånger men det kan ju finnas något nytt, och idag så stod det en bok som hete Hästmassage, åh tänkte jag den vill jag kolla på, så nu har jag kommit på att jag jag vill bli hästmassör i framtiden.:D:D

körde även hela vägen hem från gävle p åeftermiddagen så mycket bilkörning har det blivit idag med andra ord.:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback