Höstfärger

idga har jag ridit på Flisan, och nä jag gillar henne fortfarande inte, inte min typ av häst helt enkelt. men hon ska få några chanser till i alla fall.:) jag är ju så snäll.:)
Gick en fin höstpromenad idag också i det otroligt finna vädret och så har jag läst ut Bree Tanners andra liv också, en bra bok tycker jag var roligt att se Bella och Ebward ur någons annans ögon lixom.:) Tror nog att den kommer inhandlas bara för att jag vill ha alla meyers böcker i hyllan, och så kan det alltid vara roligt att läsa den igen om ett tag.:)

Dagens fotoinsatts då, den var helt okey fick några fina bilder och här (som vanligt) kommer några.:):)


 
Finna blomma.:)


Jamen hon är ju faktist fin att se på i alla fall, men ridningen är tråkig på henne men annars har jag inget emot henne.


Höst

   


Hösten är så finn.:)


Min otroligt finna katt Gustav som följde med mig en bitt på min höstpromenad, och han stälde gärna upp att bli fotat om jag kliade han abkom örat efteråt.:):):D


<3<3<3


Träffade på denna hackspett också.:)


hihi, min promenad slutade som (vanligt) hos kossorna i kohagen, och idag så fick jag denna bild, då dessa två kom lite efter rästen av flocken, då blev det läskigt tyckte dem och sprang för glatta livet för de trodde kanske att jag skulle hoppa på dem eller nå liknande.:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback