Bästa dagen på mycket länge

Idag har det varit full rulle för mig.
Dagen började med att gå upp 05,50 ungefär:) trött var jag absolut då, har inte gått upp så tidigt sedan i våras.:):) och idag gick jag upp så tidigt för att jag skulle in till stan och för att ta mig till bussen så skulle jag åka med Tobbe, busschaffören som jag åkt med under hela min skol tid, var mycket roligt och trevligt att åka med honom igen.:D

Kom till stan och gick med det samma till Ansans trafikskola för att göra teori på daton där, och första omgången fick jag hela 55 rätt (dock behövs det 63 för att få görntljus) :( men han inte göra med teori för att jag skulle ha körlektion också en dubbel idag  (en extra lång med andra ord) gick super, och högerregeln värkade fasna innanför pannbenet idag.:) och dödavinkeln också och för att inte tala om backa runt hörn.:D:D haha märks kanske att det gick kanon.:D

Efter körlektionen så satt jag mig vid daton igen i nästan 2 timmar satt jag där och första omgången fick jag 58 rätt.:) jippi, kände peppen att fortsätta, så jag gjorde testet igen och då fick jag bara 48 rätt, vad hände där lixom.:O men så låsnade det i huvudet och så fick ajg 60 rätt, kände värkligen peppen komma tillbacka så jag gjorde ett försök till, 62 rätt!!!!! grrrrr, ett rätt till och jag ahde fått grönt ljus, men jag var så trött i huvudet så jag släpte daton och teorin för denna gång och begav mig mot bussen.:)

när jag kom hem så blev det vinglan med det samma, red henne en fin tur i höstsolen, och hon hittade en ny pojke att vara kär i, han kallas råttan och är fux.:) <3 sen tränade vi att gå nära vattnet också, gick så pass bra att det slutade emd att hon drack av det.:D:D sen när jag red hem så var det bara centimeter att hon skulle kliva rakt på en huggorm men den ringlade undan precis innan hon kom fram till den.:) Nu väntar en vecka som hästvakt då anneli ska åka bort. :D:D roligt roligt, komme rkomma massor av bilder.:D:D men det är ocksåsista veckan med Vinglan sen åker hon hem till bårlänge igen.:(:( men nu ska jag bara se framemot en vecka med massa pyssel och kärlek på henne.:D:D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback