CDI Zeeland outdoor international 2017

Helg numer 2 spenderades i älskade holland. Med världens bästa pojkar. Jimmie och weine. :-) 
Vi hälsade våren Välkommen redan i Danmark men ju närmare målet vi kom ju mer vår blev det:-):-)
Tävlingen låg långt ner i holland så vi han se mycket efter vägen:-):-) dock inga tulpaner en en hel del får och ponnysar:-):-) 
 
Som med allt i holland så ryms mycket på liten yta och så även denna tävlingsplats. Som låg mellan två större kanaler mitt ute på fälten. Enda vägen dit för en lastbil på 12 meter var en väg som var precis lagom för bilen att rulla på med kanter som stupade rakt ner så inga hastiga undanmanövringar här inte. Tack och lov kom vi fram när det var ljust och det var skönt:-)
 
Tävlingsplatsen bestod av två stora ridhus, fyra utebanor sammt plats för uppstallning. Arrangörerna lekte tetris med lastbilarna för att få in alla på den minimala parkeringen men de lyckades tror jag.
 
Jim och jag hade GP och freestyle framför oss och jag tyckte jim var fin men nog finns det några missar men vi tar igen det till nästa gång. Denna gång var ju endå första start för året så grabben hade glömt bort hur man skulle göra tror jag:-) 
 
Hemresan gick som smort, med ett extra varv runt rottredam och en vilo paus på en rastplats någonstans i tyskland mitt i natten så var vi endå hemma igen på måndag kväll lite trötta men mycket glada.
:-):-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback