Tillbaka i tyskland

Hej hej
 
Nu var min semester över och jag han mer eller mindre bara bo hemma i tre dygn innan lastbilen och jag rullade mot Tyskland. I häst väg så följde förstås min stjärna jimmie med och så fick vi sällskap av The one and only weine. Och hela familjen Söderström fast de fick åka med sillen och blitzen i egen bil.
 
För vi ska på tävling i dramstat  (ttror jag det hete) i alla fall 25 minuter från Frankfurt. Det blir mycket svenskt, weine och Evelina i junior klasserna, blitzen och Frida i YR klasserna, sillen och Julia i lilla rundan och så jim och mads i stora rundan:-):-)
 
Men vi mellan landar hos patrik för tre dagars träning. Solen strålar och värmen är helt ok. Sommar i september är inte alls så dumt tycker jag.:-)
 
Jag kom igår med jim och resan från sverige gick bra. Men ny fixad bil så går allt. Lite kö hade vi (som vanligt) men annars en mycket trevlig resa. 
 
Idag dök mads upp runt tio kaffet och var sprudlande glad för att allt gått så bra för honom. 
  Nu har han tränat för Patrik och det såg väldigt bra ut. Jim är så duktig:-):-) 
 
 
 
 
 
Nu taggar vi inför helgens kommande tävlingar och hoppas på att det kommer gå bra för oss alla:-):-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback