Semestertider

Nu har jag semester och det är skönt men också lite ledsamt då jag inte träffar pollar på tre veckor, lite abstinens då man ser en polle på grönbete någonstans.:) 
Vet i alla fall att mina prinsar och prinsessor är i toppform med annie och gänget som är kvar.:):):):) 
har avverkat en vecka nu så två veckor kvar, och har hunnit med ett stockholmsbesök i dagarna tre och en halv och det var kul.:):):)
 
 
Har druckigt lyxkaffe och spenderat tid i paradiset på fasters kollonilott.:D:D:D
 
Gått på Fotografiska och kollat in utställningen som Nick Brant har där. Det är helt otroligt vilka vackra bilder det är på afrikas vilda djur.:):) blev helt knäsvag av att se dem.:):):)
 
Självklart så var det mys med ormarna också som precis hade bytt till somamrkläder då jag kom på besök så hittade tre ormar i terrariet istället för två.:):):)
 
Var på naturhistoriska riksmusset ocksåoch på cosmonova, fin fotoutställning även där  och massa annat skoj.:):)
 
Glassätande i gamla stan, promenad vid slottet och vid riksdagshuset, jag var helt enkelt en riktig stockholms turist denna gång.:):):)
 
Dinosaurieutställningen på Naturhistoriska fick sig et tbesök så även....
 
...Alla uppstoppadedjur som finns där, Räv, lo, tjäder, isbjörn, valross, kronhjort och fåglar av alla de slag.
 
Tog mig en titt på vargarna också, skönt att de var uppstoppade.
 
Älgen var förstås där och visade upp sig och så även...
 
...nöff nöff, vildsvins familjen hittade jag också.:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback