söndag

 
Vilken helg här på segersta. Maria hade poolparty under lördagen och det var helt fantastiskt kul. :-):-) :-) halv tre kom jag i säng (fniss, på morgonen) ganska bölt då jag hamnat i plurret mwn är det party med en pool inblandad så kan det bli så. Sjukt kul hade vi i alla fall.:-)
 
Denna dagen då. Den fruktade "dagen efter" har ju så här långt varit ganska bakfram. :-) fast på ett bra sätt. Jag och annie är deam team på farmen och inga hästar tappade. 
 
Kaous blev det sock när jag insåg att grappas pass inte fanns i våra hyllor och gav annie uppdraget att hitta det...det gjorde hon också. Passet var på annan ort så ägaren fick snällt lösa problemet åt oss:-):-)
Grappa skulle ju då på tävling med mads i enköping i dag där av pass paniken. :-) och ca fem min innan vi ska lasta kommer piloten in i stallet.
In i bilen med häst,ryttare,blondi jag själv och så en portogisisk proffsfotograf. Åter igen dram team på väg:-):-)
In sladdade vi på parkeringen och ut med häst, på med grejerna och blondi sprang för att anmäla. Proffsfotograf från utlandet undrade var arenan var och blondi pekar på det röda ridhuset. ( det är ju inte aå glamigt på regional tävling )
In på banan och ut igen. 82.8% blev resultatet med en 9 på traven:-) 
Nästa äventyr för grappa the man blir flyinge om en månad.:-):-)
In med dream team i bilen igen och hem. :-) 
I allt så kan jag också säga att backen på lastbilen är trasig så det går inta att backa så för alla som var på enköping idag och undrade varför segersta bilen stod.parkerad som den gjorde så vet ni nu varför:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback