vilken härlig dag

Denna dag har varit fantastisk enligt mig:-) solen har strålat och hästarna har varit snälla. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Känns som om jag hunnit med att göra ganska mycket idag. Mads började rida jim och sen weine, ja det är lite svårt flr wrine att förstå att han inte är första hästen längre. Jim har lixom kört om honom där.:) men han är nöjd med att få sovmorgon också så det bekommer honom inte så mycket.:):)
Har hunnit med att klippa en häst idag också rock hill fick komma till frisör frida:-) igår klippte jag grabbarna så det är redo för tävlingarna framöver.:-)
 
D2 blev ganska varm i kläderna på dagens träning.:-)
 
Mr W blev ganska konfunderad idag då han inte riktigt såg ordentligt genom flughuvan.:-)
 
För att alla nationaliteter ska förstå infon. :-):-)
 
Rocki tyckte det blev varmt med täcke så han gjorde om det lite.:-)
 
Marta skräpar ner under fodringen. Bäst att städa tyckte rocki.:-)
 
 
 

Kommentarer
Elinor säger:

haha jag gillar att det är en fluga på flughuvan :-P hihi
Är det till ditt rum det är så många olika skyltar? haha underbart :-)
puss puss från kaptensyster

2014-09-20 | 17:30:00
Bloggadress: http://ellenelinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback