Foton kommer

På grund av sen timme, (det vill säga om man är groom) så kommer jag ladda upp bilder från dagens hemma tävling imorgon eller på måndag, har fotat de flesta segersta ryttarna som startade idag.:):) ska göra detta så fort jag får tid.:):):) lämna gärna en kommentar på vad ni tycker om bilderna och om ni önskar få se fler från just eran ritt så är det bara att skriva så försöker jag fixa. 
 
just dagens fotande blev dock bara Segerstaryttare så ni andra som också tävlade idag, ni gjorde förstås finna ritter ni också men då jag jobbar i stallet så fanns inte tid att hänga vid banan hela dagen, nästa gång kanske just din ritt fasnar p åbild jag gör mitt bästa då fotografering är något jag gillar mycket.:):):)
 
En bild bjuder jag på bara för att fylla ut inlägget lite:P:D:D:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback