ledig fast jobbat endå, typ

Japp ni läste rubriken helt rätt, idag var jag ledig emn då vi ska åka på tävling i morgon vid lunchtid så had ejag packdag idag. Skönt att vara ledig och endast behöva bry sig pom packningen, kan jag gärna göra fler gånger.:) Började med att vakna då hela gänget går till jobbet vid halv sju men lyckades somna om på något konstigt vis och vaknade först igen vid nio, tror jag behövde sova lite. Åt frukost och sen gick jag till stallet och började fixa med all packning, endel även fast det bara är grabbarna som åker.:):) 
  Imorgon går lastbil med hästar och människor till Eriksberg och SM i dressyr 2014:D:D vi är laddade för det här och grabbarna är i topp form.:D:D:D
 
Allt om helgen kommer upp här efter helgen.:D:D:D:D
 
Från SM 2013 då det var på strömsholm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback