Vill ha!!!!!

Nu när jag är ledig så blir det en del internet och då kom jag på att jag vill ha lite saker som kan underlätta mitt jobb som hästskötare:D:D:D hehe har påbörjat en önskelista på saker jag vill ha och en sak som jag länge spannat på är de finna trälådorna som så många groomar har på tävling.:D de är nog vanligast på hoppsidan men har sett några på dressyrsidan också och nu vill jag också ha en.:D:D och hehe (igen) det som är så bra är att min älskade pappa kanske ska bygga en åt mig.:D:D:D:D:D så jag får den precis som jag vill ha den.:)
 
 
De kan ju se ut på en mängd olika sätt dessa fantastiska lådor emn förstår ni igentligen hur bra de är, alla småprylalr som ska med på tävling kan man ha där i så får man mer plats i stora skåpet för anndra saker.:):)
Tänk er bara vad skönt det vore att ha snoddar, skoputsen och nummerlapparna i denna fantastiska låda:D:D:D:D
 
Återstår bara en liten detalj, har någon ute i hästvärden några förslag på storlek på dessa lådro?? eller kanske någon form av ritning på hur man kan bygga en??? skulle ju vara guld värt att få reda p ådet i så fall.:):):)
 
Nä nu ska jag surffa vidare på fler smarta grooming prylar som jag vill ha:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback