Trodde det var vår nu...

...jaha då var det snö igen! jag som trodde våren kommit till sverig men nej inte än. Sopade av ett tjockt lager snö från bilen i morrse då jag skulle åka till Gävle, mindre rolgit då snöborsten var inne i bilen och jag utanför. Men efter en stunds svordommar och morrande så ficik jag i alla fall tag på snöborsten och då gick det ju lite lättare:):) kom iväg tillslut i snövädret och då vägen inte var plogad så fick man gott åka i bilspåren som redan fanns där på vägen, lite sladd fick jag också men sånt är bara roligt enligt mig så länge man är kvar på vägen och det var jag ju, radion på hög volym och platan i mattan helt enkelt.:)
 
I Gävle var det också snö, men där var alla vägar plogade och saltade varför kan de int ebara göra samma ute i skogen också, älskar att bo på landet men hallå ta handom vägarna tack, finns ingen anledning till att vänta tills snön slutat falla jag kan ploga själv om det så vore, pappa har traktor så det är inte så svårt tror jag, traktor kan jag ju köra.:)
I Gävle så blev det ltie saker uträttade bland annat ett par nya skor blev jag glad ägare till ett par vinrödda Dr Martens:D:D:D:D:D
 
Finna va:D:D:D:D:D är så glad men dock lite fattigare men vad gör det då skorna är hur snygga som helst:D:D:D
LEdig imorgon också sen äntligen så är det jobb igen, skönt emd ledighet vist är det det men ibland är det bara tråkigt att ha för lång ledighet så nu vill jag jobba igen.:D:D
Weine kanske börjar sakna mig lite i alla fall, haha eller också inte:):):):
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback