lite små segt eller vad säger ni??

lite små segt här men jag är frisk igen i alla fall och jag ahr hunnit med att vara ledig igen också:D:D ledig sjuk ledig har det varit.:) nu jobbar jag lite fram till nästa onsdag då är det ledighet igen.:) hästarna är snälla i övrigt om man bortser från i morrse då ZZ sprang så fort ut ur sin box att jag inte riktigt han flytta mig, hon tog min fotknöl och lite av resten av högerfoten också för den delen, och sid, jag menar DIno var i min andra hand och blev helt förvirrad han också så två förvirrade själar och en lite mindre glad eskimå i mitten promenerade till skrittmaskinen en mycket tyst promenad.:) Mads började rida vid halv åtta och han hade sju eller åtta hästar som han red på ett rullande schema, jag langade första halvan av högen pollar och maria tog halvlek två.:D:D Solen har strålat varmt idag och våren har värkligen kommit igång här p åsegersta.:D:D:D imorgon är det åter igen full rulle men jag gillar ju sånt så det blir nog roligt.:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback