Hittade bilder från lastningen i Tyskland hos Patrik

Hittade bilder från lastningen i Tyskland hos Patrik som vår chaför Daniel tog på oss medan vi lastade på mina grabbar på bilen som tog oss till Vidauban:D:D jag tycker det är så rolgit emd bakom kulliserna bilder.:):):) det blir så mycket mer värklighet då.:):):)
 
Precis anlända till patrik för att hämta mig och grabbarna
Julia fick lasta av Liza för att mina skulle kunna åka med då Peikko var emd som är hingst.:)
Weine var först att lastas på.:):):)
 
Weine redo att åka, två grimmor och silvertejp alltid redo säger han.:)
In i bilen går de utan problem båda två.:):):)
Gullet:D:D:D:D:D:D
Nästa häst på bilen var jimmy:):)
kom kom jim nu åker vi.:):):)
 
in med dig:)
allt sitter som det ska
:D:D
Alla lastade:):):)
Redo att åka på tävling:D:D:D:D
och så liza på igen så vi kunde stänga och åka iväg.:):):)
bara skåpet kvar där bak sen åker vi.:):):):)
Så kul med såna här bilder tycker jag:D:D blir så mycket mer inblick i vad vi pysslar med igentligen vi hästmänniskor.:D:D:D vi är ju inte som alla andra:):):):):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback