holland äventyr

Så nu är jag hemma igen efter en vecka i finfina holland. Rottredam är ju en härlig stad och tävlingarna de har är också fantastiskt bra. Groommaten var kanske inte den bästa men det gick att äta tre av fyra dagar så ett svagt godkännt får de allt:-) vädret har varit bra, så bra holländskt väder nu kan bli och hästarna har varit snälla. Myckrt skratt och roliga människor har jag träffat och precis som förra året länktar jag tillbaka lite då man åker förbi både hengelo och skyltar till almelo. Resultaten har varit finna jim gjorde två toppen rundor men utanför placering på båda. Men han är en lovande framtidshäst. D2 gjorde en bra internationell debutt tycker jag som bara ser honom från marken. Han har varit lugn och snäll och tog hela resan med ro och det är skönt tycker jag då han inte åkt så här långt innan. 
 
Jag har försökt varit duktig med teorin men det är bara så tråkigt så tråkigt men nu är det inte många veckor kvar hoppas det går denna gång...
 
Jag har tagit en del bilder men tänkte visa några andra som mina medresenärer har tagit också. 
 
Sista fixet innan mads går in på banan.
 
Redo att resa på äventyr. 
 
Så här bodde vi i holland. 
 
Mads och jim påväg till banan.
 
Fick se edward gal
 
Ego
 
Hemma för några år sen.:-)
 
Sverige:-)
 
D2 och jag i danmark.
 
Midsommar lunch med svenska gänget mellan lastbilarna.
 
Fick en lite annorlunda kompis på färjan då vi reste ner till Holland. 
 
Kameran till hästarna funkar mer än bra:-)
 
D2 pålastad.:-)
 
Fix och fix finnt ska det vara.:-)
 
Tror jag har glömt massor av roliga saker som jag skulle skriva om men så är det ibland. Här har ni i alla fall lite bilder och lite text. Bättre än inget i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback