back to work

japphapp, då var man tillbaka på jobbet igen då efter en dag ledigt, gjorde inte så mycket igår mer än att plugga och köra bästa daniel till arlanda:) haha har aldrig kört dit men det gick bra kom både dit och hem igen.:):) 
Idag har det varit fullt upp hela dagen, mads red fem hästar och var det som vanligt mycket annat att göra:D:D 
 
weine var lite bråkig idag, skulle spruta fluggmedel på honom och då spränger han kedjorna i groomen och sen hoppar han ut genom stallet utan att lyfta på benen så kedjan för dörren sprängs också, sen står han nöjd som bara han kan och nosar på chaginisboxdörr, han kanske vill bytta box, inte vet jag, lite sur blev jag allt på honom.
 
MEn trotts att han är lite olydig  då och då så är han endå mitt hjärtegull och den jag gillar mest:D:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback