en sammanfattning av de som hänt på sistone

Vilken värme!!! Vet att man ej ska klaga men nu är det varmt 40 grader i solen inte illa!!!! Men då föredrar jag att vara inomhus och vila mig i soffan.:-)  är ledig idag och sov välförtjänt länge, hehe halv elva gick jag upp (tror jag hade lite sömnbrist) men jag gnäller inte.  
Har varit kanon väder i ca tre veckor nu så efter jobbet har det blivit stranden och sen härliga utrkvällar med mycket babbel och skratt.:-) :-) :-) :-) :-) :-)
 
Imorgon börjar förberedelserna inför nästa utlandsresa med hästarna. Mads ska tävla nations cup i hickstead, england.:-) :-) :-) :-) :-) :-) med jimmy och weine ska få gå 3* rundan där.:-) :-) :-) :-) jippi ska bli så skoj. Mads ich jag avreser lördag kväll  så då blir jag borta i en vecka.:-) 
 
När vi kommer hem igen, så är det bara en vecka tills jag får semester och då väntar besök på smögen, besök i varberg och tja sen har jag inte funderat något mer.:-):-) pluggar på med C-kortet också, igår körde jag vår blåfara lite på kvällen och det var inga problem alls, så kul att köra.:-):-) 
 
 Igår blev vi (annie, jag och tommy) bjudna på middag och poolhäng av mads och maria vilket var trevligt kvällen avslutades med rund tennis,  vilket innebär i princip samma som rundpingis:-) fast på nivå större om vi förstår vad jag menar med det. Trevlig kväll var det i alla fall:-):-) 
 
Det har inte hänt så mycket mer i mitt liv än så. Jo fresten mads är andre reserv med jimmy i VM. Vi ska ej åka dit men är reserver på hemmaplan vilket är kul tycker jag och vår stallgranne jeanna högberg ska rida i laget under VM med hästen darcia vilket är ännu roligare.:-):-):-)  
Weine mår finnt i värmen han var sur på mig igår då jag väckt honom men ju mer dagen förflöt ju gladare blev han. Och efter att jag rakat honom inför resan så var han gladare än någonsin:-) 
Mc queen en av våra unghästar (6 år är hon ) har blivit vuxen på riktigt igår ivigde hon sitt kandar och var super fin på det.:-):-) vilket var roligt då hon i vanliga fall kan vara lite si och så.:-) ska bli roligt att få med henne framöver på tävlingar. Och så har vi ju anton vår hingst som jag bara fäster mig vid mer och mer. Han är så lik så många olika hästar jag har träffat en riktig blandning helt enkelt:-) ska blibkul att följa honom på tävlingar framöver också. Han är ju bara fyra men endå han kan nog bli något gan också tror jag.
 
På kvällen kom annie och carro farandes på milton och elliton. Trevligt var det. Båda hästarna bor på segersta och de fick sig en kvällsgalopp inan poolhänget.:-)
 
Poolhäng med trevligt folk. :-)
 
Rund tennis:-) :-) :-) :-)
 
Weine går igenom hur kandar funkar med mackan:-) :-) :-) :-) :-)
 
Anton. Bliderna är från förra sommaren men lika som nu så är han snygg. :-) :-) :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback