Ledig

Jag trodde inte detta skulel hända mig men idag då jag är ledig så åkte jag hem till min mamma coh min pappa för lkite längre sovmorgon och bara för att ha det lite ohästigt i två dagar.:) men emn i alla fall, idag så tog jag bilen in till Gävle för att uträtta lite ärrenden, så går jag där på gävlens torg och springer ihop med en klasskompis från högstadiet, hur stor är sannorlikheten til ldet.:) hon ska för övrigt åka till England i ett år och hon åker nästa vecka tror jag det var så bara en sån sak är ju rolig att få träffdas innan  hon reser.:) vi små pratade en stund och sen gick vi skilda håll igen, jag avr ltie upprymd över händelsen, sånt brukar aldrig hända at tjag springer på folk jag känner. :)
Tog en sväng till Biblioteket också och där var det ju ommublerat så det stod härliga till, hittade inget så jag strossade runt bland hyllorna med böcker och försöker hitta rätt och så helt från ingenstans så står en gamal gymnasiekompis där och letar efter en bok, haha hur stor är sannorlikheten att träffa någon man känner på biblioteket lixom.:): det var förstås jätte roligt att träffa honom igen, haha pratade en studn coh sen tog vi olika vägar och jag avr åter igen lite gladare två personen helt spontant ihopspring på stan och allt under en timme.:) haha, och jag som int eär i gävle så ofta längre, men just idag så springer man ihop med två gamla vänner.:)
livet är konstigt ibland.:)
 
 
 

Kommentarer
Denise säger:

Hej! Hamnade av ren slump på din blogg och jag är såå imponerad! Du verkar vara världens bästa hästskötare! Vi söker en duktig hästskötare till vårt hoppstall i norra Tyskland. Om du vet ngn som söker jobb och är i närheten av så duktig som du, mejla gärna mig! Lycka till på 2014s tävlingsbanor :)

Svar: Hej denisevad kul att du hittat min blogg och tack så mtcket jag blir värkligeb glad av att höra såna saker.:-)
Jag vet ingen nu på sekunden men kan hålla ögon och öron öppna.:-) var i norra tyskland har ni ert stall??
Tack så mycket vi hoppas också på ett bra 2014 på tävlingsbanorna :-)
None None

2014-02-14 | 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback