kort och gott

idag har jag varit mer eller mindra knasig.:D på et tpossetivt sätt, lite arg ha rjag också varit men det var enbart Weines fel, säger bara, MADS KOM HEM!!!!!!!!! DIN HÄST ÄR FÖR PIGG FÖR MIG NU!!!!!!!! han var så jobbig idag, han fick för sig att det inte gick att gå in genom dörren till stallet, åh om man får för sig något sånt när jag är med så är man int evärm många kronor.
  Men som alltid så förlåter jag ju honom efter en stund så vi skildes åt som ett kärt gamalt par endå.:D:D:D
Och jag är helt kär i min nya mobil, speciellt kameran, den är som en systemare!!!
D2 blev även färdig klippt idag och jag är så nöjd.:D:D:D
 
tagen med mobilen.:D:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback