solo uppdatering

Resan till tyskland gick över förväntan bra. Körde inte fel någon gång (duktig GPS) jimmy har inte varit en ängel men endå lugn att köra. Mer mot slutet han blev sur för det gick så långsamt enligt honom. Men vägade inte köra så fort då vinden var lite för stark enligt mig. Kom fram till patriks stall vid två tiden så fixade med jim och fick iordning på hans grejer, gav ut info om honom och myste med honom. Känns kkonstigt att lämna honom för att åka själv hem imorgonbitti. Men helt ensam blir jag inte kommer plocka upp en häst i danmark som ska med hem till segersta. Så just nu driver jag Fridas hästexpress delux.:-):-)  
 
Jag sgillar ju enaamheten men hade varit trevligt med en resekompis som man kund prata med tyskradio är inte så kul att prata med.
Nätr jag kommer hem så ska ni få bilder från resan.:-) 
 
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback