solo igen

Tja
 
brukar bli irriterad på folk som aldrig bloggar, nu är ja en av dem så får vara lite arg på mig själv. 
Han knappt hem till segersta med Sid så skulle jagåka iväg igen och nu sitter jag här i tyskland hos lanslagsryttaren patrik kittel och vill absolut inte klaga på tillvaron. :-) snarare tvärtom, jag trivs super här. Inte bara för att jag får se europa genom vindrutan då jag kör hit utan för att stämningen är så bra här.  Alla är trevliga ick hjälpsamma och sånt gillar jag.
 
men men jag har alltså precis genomfört min amdra solo resa till tyskland och allt gick bra inga exploderande däck på autobane och inga olyckor alls:-) weine skötte sig bra hela resan. Men var lite sur mot söutet oxh tyckte nog att vi borde byta plats men hur hafe det sett ut om en häst kom och kärde sin firarri på autobane, haha jag kan se rubrikerna i tidningarna.:-) 
 
Nu är klockan för tok för tidigt för att blogga igentlugeb men äter frulle nu så padsade bra. Idag ska patrik rida båda grabbarna och med lite mellanrum så jag kommer ev hinna se lite av dem också:-) sen fåe jag väl göra ett ttill inlägg mot kvällen om hur dagen varit.:-) 
ha det finnt i dag alla hemma och så får ni kolla in mot kvällen igen.
 
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback