lite smått uttråkad

ja det är jag faktiskt, självklart är det skönt att ha ledigt, så man kan sova ut på morgonen och när man väl vaknbar så gör man absulut ingenting, mer än att stirra upp i taket och tänka nu ska jag ta tag i mitt liv. Och med det menar jag att jag måste lägga ner tid på pluggandet nu när jag just det har tid till det, det är nu jag ska göra det inte sen och absolut inte imorogn just nu, precis nu och sen fortsätta imorgon och i övermorgon. Jag ska klara detta även fast det inte är så lätt, jag älskar ju att köra lastbilen så varför ska de tvara så svårt med at tlära sig teorin till den!?!?!? jag vill ju så gärna köra själv. så gärna så gärna, men nu har jag bestämmt mig nu jäklar ska det gå jag ska inte ge upp så enkelt är det!!!!! :D:D:D
 
Tur man har en kär gammal vän att lufta tankarna hos, när plugge tgår som trögast, och även fast jag sa att detta skulle bli en hästfri semester så värkar det som om det int egick för vem kan slita sig från dessa djur då de är något som ligger mig så varmt om hjärtat, nä ni en hästfri semester blev det inte men jag har ledigt jag lovar, jag bara ger min vän et täpple när han behagas titta förbi utan för tomten och så är jag nöjd över det att få prata lite med honom är förstås också ganska viktigt men han svarar ju förstås inte men bara det att han finns där gör mig glad:D:D 
 
Vad skulle jag ah gjort utan dig bästa rune:D:D:D min älskade lilla polle som jag lärde mig så mycket av och som nu av en slump går och strossar runt i en hage precis brevid mamma och pappas hus. vilket lycka för mig då jag fick se dig igen efter så lång tid:D:D:D:D:D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback