vattenläcka

ajajajajaja!!!!!! vi har vattenläcka i stallet!!!!! så det som började med att vi endast skulle behöva byta "blandare" på kranen i groomen har nu blivet världens projekt, skåpen är bortrivan, vägen är halft bortriven och mer ska tydligen bort, inge bra, inge bra. Men tur att vi har så bra byggkillar som fixar det åt oss.:):)
 
Jo men annars är det som vanligt här, full fart med andra ord.:D:D Mads red endast tre pollar idag och sen var han nöjd.:P:P blir nog fler imorgon tror jag.:D:D Weine var en av dem han inte red idag så jag fick promenera med kräket istället, hur jobbig kan man bli?? ja om ni frågar Weine själv så kan han nog gå ännu längre men fy för dagens vistelse med honom, helt upp i det blå och inte koll på något hade han, helt koko. men men vi var vänner när jag gick hem så då är ju allt som det brukar.:D:D
 
På em var det tävlingar här och för en gångs skull så tävlade inte mads vilket var väldigt skönt för då kunnde vi gå hem tidigt.:D:D jippi.:D:D:D det är alltid skönt att få göra det ibland.:):) det är klart att det är tråkigt att inte mads var med men ibland är det skönt att bara vara kvar lite extra för att titta på andra, idag till exempel så tävlade min gamla ridlärare, fast igentligen så red jag abra för henne någon gång i bland för hon hade mina systrar mest men ibland ficki jag rida på deras lektioner då de int ekunde komma på sina tider så man kan säga att hon är min gamla ridlärare.:):) hon var duktig tycker jag.:):):)
 
Vår groom blir inte renoverad, den blir riven på grund ut av vattenläcka!!! vi är ganska vilsna just nu då vi inte har någon groom, vi löste det med att ha en provisorisk groom....
...tada:D:D men så fick vi inte ha det för det var inge bra så nu är allt i en enda röra inne i sadelkammaren, hoppas det inte behöver vara så länge, ganska jobbigt enligt mig.
 
Dagens insikt: jag gillar inte vattenläckor:):)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback