tår i ögonvrån av sorg och av glädje

jaha då var man ensamstående då, Weine har lämnat mig!!!:(:(:(:(:(:( det var med sorg i hjärtat som jag promenerade med honom imorrse för sista gången på en hel VECKA!!!!!! japp för idag åkte min älskling till tyskland utan mig, Varför kanske ni undrar, jo det beror på att jag inte har mitt C-körkort än så jag får inte köra stor bil riktigt än men det får Maria så hon fick helt enkelt bli extra mamma för en vecka till grabbarna bus,  Daniel (bästachaffisen ever) är med också så jag är lugn en proffschaffis och en proffsgroom det kan ju inte gå fel, tänker jag för att lugna mig själv lite gran.:):) men jag erkänner det känndes extremt konstigt att se lastbilen åka ut från gårdsplanen imorrse, jag föjler ju alltid med då grabbarna ska någonstans så ja en liten tår kom det allt även fast jag vet att de kommer hem igen om en vecka.:)
 
Men jag har inte gråtit hela dagen precis, har hunnit med en hel del olika känslor idag, så så fort de åkt och jag inte kunde se dem mer så blev jag glad igen för då skulle jag fota Natta och hingsten rasmus.:D:D:D:D och efter det var det min tur att kravla mig upp på hästryggen igen och jag som lovade mig själv att inte rida mer för någon vecka sen, det gick ju så där. Idag var det i alla fall bästa D2 och honom har jag ingen problem med, han är alltid snäll mot mig, det blev en tur runt gården och sen lite mer ridning på utebanan bara för att det var ett tag sen och jag ville känna mig för lite innan vi ger oss ut i skog och mark på riktigt.:D och idag vågade jag mig på den tredje gångarten också, Galopp:D:D:D:D:D vilken kännsla D2 är bäst:D:D:D:D:D  på måndag blir det tur i skogen tror jag.:D:D:D
 
 
 
 
 
 
 
Säga vad man vill om Rasmus men mycket man och svans det har han värkligen, fin är han också i övrigt tycker jag.:):):):)
 
 
 
 
 
Jag är inget proffs direkt men jag inns ganska bra hur man gör i alla fall.:D:D jag lådsades rida GP i alla fall:D:D:D:D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback